תיק עיתונות לתקשורת

דלק מוטורס מתחילה בשיווק מקדים (Pre-sale)

ל-BMW X5 החדש בגרסת ה-Plug-in Hybrid

diver

לפרטים נוספים ניתן לפנות לענת בר לב יוניצמן | רן רהב תקשורת ויחסי ציבור

משנה למנכ"ל ומנהלת תיק במוו ומיני-דלק מוטורס

03-7188555 | [email protected]

הודעה לעיתונות

 

דלק מוטורס מודיעה היום על תחילת שיווק מקדים (Pre-sale) ל-BMW X5 xDrive45e,

גרסת ה-Plug-in Hybrid החדשה והמתקדמת לדגם ה-X5.

רכבים ראשונים צפויים להגיע לארץ במהלך חודש נובמבר.

 


לדברי ברק כהן מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס: "אנו שמחים להשיק היום בישראל את חוד החנית בדור החדש של דגמי
ה-
Plug-in Hybrid של המותג. עם 394 כ"ס, זוהי מערכת ההנעה ההיברידית החזקה ביותר בארסנל של BMW ועם טווח נסיעה חשמלי
של כ-77 ק"מ*, גם המתקדמת והירוקה שבהן, יחד הן מעניקות את "חוויות הנהיגה החשמלית המושלמת".

 

לפני מספר חודשים הושק לראשונה דגם ה-BMW X5 החדש בישראל והיה החלוץ בסדרת דגמים שהציגו לעולם עידן חדש במותג BMW.

הדגם החדש, עשיר בכמות חידושים טכנולוגיים, עיצוביים ופונקציונליים המתקדמים ביותר בארסנל של המותג, המאפשרים לו לייצג את ההתגלמות המשכנעת ביותר עד כה של תצורת ה-SAV הייחודית: יכולות כביש, נוחות ודינאמיות כמו של רכב סלון מהמובילים בקטגוריה, בשילוב היתרונות, תנוחות הישיבה, יכולות השטח, העיצוב והשימושיות של SUV.

 

גרסה היברידית חדשה

כעת, להיצע הדגמים מצטרפת הגרסה המסקרנת והמתקדמת מכולן,
BMW X5 xDrive45e הכוללת יחידת הנעה היברידית נטענת (פלאג-אין). היחידה משלבת בין טכנולוגיית מנועי הטורבו-בנזין העדכנית ביותר (TwinPower Turbo (BMW יחד עם טכנולוגיית ההנעה החשמלית eDrive העדכנית ביותר של BMW. ההתקדמות העקבית בתחום ההנעה היברידית נטענת (Plug-in) הביאה להגדלת הספק המערכת, לשיפור מוחשי במונחים של טווח הנסיעה החשמלי ולהפחתה משמעותית של צריכת הדלק ורמות ה-CO2 לעומת הדגם הקודם.

 

יחידת ההנעה:

רמות משופרות אלה הן תוצאה של יחידת הנעה חדשה לחלוטין.

היא מורכבת ממנוע 6 צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר עם 286 כ"ס ממשפחת מנועי EfficientDynamics הנוכחית של BMW (4 צילינדרים, נפח של 2.0L והספק של 313 כ"ס בדגם הקודם), מהדור האחרון של יחידת ההנעה החשמלית eDrive עם הספק של 112 כ"ס, סוללת ליתיום-יון עם קיבולת אחסון גדולה במיוחד של 24KW (9.2 בלבד בדגם הקודם) ומערכת אלקטרונית מפותחת עוד יותר לניהול חכם של אנרגיה.

כל אילו מעניקים ל- BMW X5 xDrive45e, מאפייני ביצועים ייחודיים, וכן רמת יעילות וחיסכון מרשימה: הספק משולב של 394 כ"ס (החזק בהיצע דגמי ה-Plug-in של BMW) ומומנט מרבי משולב של 61.1 ק"ג-מ'.

מנוע הבעירה הפנימית והמנוע החשמלי מעבירים את כוחם לדור האחרון של תיבת הילוכים Steptronic בעלת 8 הילוכים, ולמערכת ההנעה החכמה לכל הגלגלים XDrive של BMW. באופן זה, מומנט ההנעה מועבר לכל ארבעת הגלגלים בעת נהיגה על חשמל בלבד, וכן בעת שימוש במנוע הבעירה הפנימית ואף בשתי יחידות ההנעה: דבר זה מבטיח הנאת נהיגה ספורטיבית על הכביש וביצועי שטח מעולים על משטחים לא סלולים בכל עת.

הודות לכך, ה-BMW X5 xDrive45e iPerformance החדש מציע איכויות אופטימליות במונחים הן של דינמיקת נהיגה הן של חיסכון ויעילות. הוא מאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות – הפחתה של יותר משנייה אחת בהשוואה לדגם הקודם. המהירות המרבית בנסיעה על חשמל בלבד עלתה מ-120 ל-140 קמ"ש. הטווח החשמלי שלו עומד כעת על כ-77 ק"מ (NEDC), כמעט פי שלושה מקודמו ונתון חריג באורכן לסגמנט.
צריכת הדלק המשולבת של ה-BMW X5 xDrive45e  החדש הופחתה ל- 2.5 ליטר ל-100 ק"מ**, בעוד נתוני פליטת ה-CO2 הרלוונטיים הם כעת 49 גרם לקילומטר**.

 

ניהול חכם של אנרגיה

אך BMW לא עצרה רק ביעילותו של מנוע הבנזין החדש והגדלת קיבולת הסוללה, והוסיפה מערכות אלקטרוניות מפותחות עוד יותר לניהול חכם של אנרגיה. אחת מהן הוא שימוש חכם בבלימה רגנרטיבית שתפקידה לטעון את הסוללה במצבי האטה (עזיבת הרגל מדוושת הגז) ובלימה.
בדגם החדש, מערכת הבלימה הרגנרטיבית משתפת פעולה עם מערכת הניווט והמצלמה והרדאר הקדמיים (המשמשים את מערכות הבטיחות והנהיגה הסמי-אוטונומית) ומחליטה על עוצמת ההאטה בעת עזיבת הרגל מדוושת הגז בהתאם לתוואי הנסיעה ומצב התנועה מלפנים. באמצעות כך יודע הרכב מתי לעשות שימוש משמעותי בבלימה הרגנרטיבית ולאגור כמה שיותר אנרגיה (לדוגמא – בשעה שישנו רכב מלפנים) המתבטאת בטווח נסיעה חשמלי מורחב, ומתי לגלוש ללא התנגדות כלל (לדוגמא – בכביש פנוי מתנועה), ללא בזבוז אנרגיה כלל.

 

ממדים ושימושיות

בדומה לגרסאות הדגם האחרות, הדגם החדש גדול בהרבה מקודמו, עם מראה מרשים ומרחב פנימי גדול יותר, עם רוחק סרנים ארוך ב-42 מ"מ מקודמו (עומד כעת על 2,975 מילימטרים), גידול של 36 מ"מ באורך הרכב (ל-4,922 מ"מ), תוספת של 66 מ"מ לרוחב (כעת 2,004 מילימטרים) ותוספת של 19 מ"מ לגובה (ל-1,745 מ"מ). ה-X5 האחרון שומר על הפרופורציות האופייניות ל-SAV, אבל שפת העיצוב שלו חדשה ללא עוררין וכוללת משטחים נקיים וקווים מדויקים המדגישים את החוסן, היציבה והסמכותיות של הרכב.

הודות לסוללת המתח הגבוה הממוקמת באזור תחתית המרכב של הרכב, מרכז הכובד נמוך יותר מאשר בדגמי SAV בעלי הנעה קונבנציונאלית. נפח תא המטען של ה-BMW X5 xDrive45e iPerformance קטן יותר בכ-150 ליטר בלבד. כאשר כל המושבים נמצאים בשימוש, נפח האחסון הוא 500 ליטר; אם משענת הגב של המושבים האחוריים מקופלת כלפי מטה, הנפח הזמין הוא 1,716 ליטר. נפח מיכל הדלק הוא 69 ליטר – מתאים למרחקים ארוכים.

 

אבזור:

דגם ה-BMW X5 xDrive45e iPerformance החדש ישווק בישראל ברמת אבזור Superior עשירה במיוחד הכוללת שורה ארוכה של תוספות:

מתלי אוויר אדפטיביים, מערך הבטיחות המקיף Driving Assistant Professional, מערך הקישוריות המלא BMW Live Cockpit Professional, חבילת Parking assistant plus הכוללת את מערך המצלמות ההיקפיות, פנסי חזית LED אדפטיביים, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים, חלון שמש פנורמי חשמלי (גדול יותר ב-30% מהדגם הקודם), פתיחה חשמלית לדלת תא המטען (כעת גם בחלקו התחתון), כורסאות  Comfort מלפנים, מושבים חשמליים מאווררים ומחוממים, ריפוד עור Vernasca, מחזיקי כוסות עם חימום וקירור לשמירה על הטמפרטורה (בין 3 ל-55 מעלות), פקדי קריסטל צלול, חישוקי "21 סגירה רכה "וואקום" לדלתות, ועוד שורה ארוכה של תוספות.

כמו כן, יוכל הלקוח לבחור בין 2 חבילות עיצוב חיצוניות:

  • חבילת העיצוב xLine, המציעה אופי קשוח יותר, עם בתי גלגלים מודגשים בצבע שחור, מאפיינים חיצוניים בגימור אלומיניום מוברש חישוקים תואמים וכד.
  • חבילת ה-M-Sport המציעה אופי ספורטיבי יותר: בתי גלגלים בצבע המרכב, חצאיות צד, פגושים בעיצוב ספורטיבי, מאפיינים חיצוניים בגימור שחור מבריק, חישוקים תואמים וכד'.

כעת, באופן מרשים יותר מאשר אי פעם, הדור השני של הדגם ההיברידי הנטען (פלאג-אין) של ה-X5, משלב את הנאת הנהיגה החשמלית הטהורה של מכונית של BMW iPerformance עם הגמישות שמאפיינת רכב מסוג Sports Activity Vehicle (SAV) ויוצרות יחד את "חווית הנהיגה החשמלית המושלמת".

 

מחיר

X5 xDrive45e Superior – 599,000 ₪

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות לענת בר לב יוניצמן, משנה למנכ"ל ומנהלת תיק  BMW          ו- MINI  -דלק מוטורס, במשרדי או אליי 24 שעות ביממה.

בברכה, רן רהב

מנהל יחסי ציבור BMW  ו- MINI  -דלק מוטורס

* טווח הנסיעה החשמלי עשוי להשתנות בהתאם לתנאי הדרך, האקלים, תחזוקת הרכב ומאפייני הנהיגה ויכול אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני היצרן.

**נתוני צריכת הדלק ופליטת CO2 הם לפי בדיקות המעבדה, בפועל מושפעים הנתונים  גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה, ויכולים אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

 

 

 

 

תמונות חוץ

התמונות מאושרות להורדה על ידי התקשורת. בעת שימוש יש לתת קרדיט: באדיבות היצרן

No grid was found for: מיצובישי אווטלנדר 2019 - חוץ.

תמונות

התמונות מאושרות להורדה על ידי התקשורת. בעת שימוש יש לתת קרדיט: באדיבות היצרן